Աշխատանքի տեսակը: Ամբողջ դրույք
Աշխատանքի պայմաններ: Հիմնական
«Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոն» ՓԲԸ-ն փնտրում է Զանգերի կենտրոնի սպասարկման մասնագետ։
Աշխատանքի նկարագրություն
• Տրամադրել քաղաքացիներին ամբողջական և հստակ տեղեկատվություն։
• Գրանցել և նույնականացնել քաղաքացիների տվյալները համապատասխան համակարգերում։
• Ընդունել մուտքային զանգերը, գրանցել հարցումները և ապահովել դրանց պատշաճ ընթացքը։
• Հաշվառել քաղաքացիների դիմումները և առաջարկները։
• Անհրաժեշտության դեպքում փոխանցել քաղաքացիների դիմումներն ու խնդիրները համապատասխան ստորաբաժանումներին։
Անհրաժեշտ հմտություններ
• Բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն։
• Հաղորդակցման, վերլուծության և խնդիրների արագ լուծման ունակություն։
• Հայերեն լեզվի գերազանց տիրապետում, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն:
• Համակարգչային ծրագրերի (MS Office) գերազանց իմացություն։
• Հաճախորդների սպասարկման ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն։
Դիմելու կարգը
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականը (CV) հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին՝ hr.tmcyc@yerevan.am:
We’re seeking JavaScript/React developers who are willing to join our team to build first class products in the field of CMS.
We are looking for a Senior Backend Symfony Web Developer who will build with us innovative and intelligent solutions for Yerevan Municipality.
We are looking for a Mid Level Backend Web Developer to build smart, clear and intuitive client-side web solutions for our products for the Municipality.
We welcome a HTML-CSS Specialist to join our growing team and develop best practices and technological advancements together for the citizens of Yerevan.
Տաղանդներ մեզ միշտ պետք են! Միացեք մեզ!