Զանգերի կենտրոնի սպասարկման մասնագետ

Աշխատանքի տեսակը: Ամբողջ դրույք

Աշխատանքի պայմաններ: Հիմնական

«Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոն» ՓԲԸ-ն փնտրում է Զանգերի կենտրոնի սպասարկման մասնագետ։

Աշխատանքի նկարագրություն

•  Տրամադրել քաղաքացիներին ամբողջական և հստակ տեղեկատվություն։
•  Գրանցել և նույնականացնել քաղաքացիների տվյալները համապատասխան համակարգերում։
•  Ընդունել մուտքային զանգերը, գրանցել հարցումները և ապահովել դրանց պատշաճ ընթացքը։
•  Հաշվառել քաղաքացիների դիմումները և առաջարկները։
•  Անհրաժեշտության դեպքում փոխանցել քաղաքացիների դիմումներն ու խնդիրները համապատասխան ստորաբաժանումներին։

Անհրաժեշտ հմտություններ

•    Բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն։
•    Հաղորդակցման, վերլուծության և խնդիրների արագ լուծման ունակություն։
•    Հայերեն լեզվի գերազանց տիրապետում, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն:
•    Համակարգչային ծրագրերի (MS Office) գերազանց իմացություն։
•    Հաճախորդների սպասարկման ոլորտում աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն։


Դիմելու կարգը
Հետաքրքրված թեկնածուները կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրականը (CV) հետևյալ էլեկտրոնային հասցեին՝ hr.tmcyc@yerevan.am:

Ուղարկեք Ձեր CV-ն hr.tmcyc@yerevan.am

Թափուր աշխատատեղեր

Front-end Developer (JavaScript, React.JS )

We’re seeking JavaScript/React developers who are willing to join our team to build first class products in the field of CMS. 

Senior Backend Web Developer

We are looking for a Senior Backend Symfony Web Developer who will build with us innovative and intelligent solutions for Yerevan Municipality.

Mid Level Backend Web Developer

We are looking for a Mid Level Backend Web Developer to build smart, clear and intuitive client-side web solutions for our products for the Municipality.

HTML-CSS Specialist

We welcome a HTML-CSS Specialist to join our growing team and develop best practices and technological advancements together for the citizens of Yerevan.

Տաղանդներ մեզ միշտ պետք են!   Միացեք մեզ!